Książka adresowa

Print Drukuj
Funkcja: Imię i Nazwisko: Telefon: Pokój E-mail/Skype
Dyrektor Zbigniew Kłaczek  77 444 13 90 do 3 Pokój  17  zklaczek@pup.brzeg.pl lub
 zklaczek@praca.gov.pl
Zastępca dyrektora - Kierownik CAZ Jolanta Markiewicz  77 444 13 90 do 3 Pokój 15  jmarkiewicz@pup.brzeg.pl
Sekretariat Ewa Przeplasko (w zastępstwie Barbara Golik)  77 444 13 90 do 3 w.124 Pokój 16  opbr@praca.gov.pl

 
 
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNY
Naczelnik Wydziału Bogusława Baczyńska  77 444 13 90 do 3 w.141 Pokój 25   bbaczynska@pup.brzeg.pl
 przetargi@pup.brzeg.pl
Pracownicy        
Kadry Maria Sawer  77 444 13 90 do 3 w.141 Pokój 25   msawer@pup.brzeg.pl
Administrator SI, Statystyki Marcin Bystrzycki,
Tomasz Wolniewicz
 77 444 13 90 do 3 w.146  Pokój 7   informatyk@pup.brzeg.pl
 twolniewicz@pup.brzeg.pl
Zaopatrzeniowiec/
Kierowca
Trzeciak Jarosław      
 
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ - WYDZIAŁ USŁUG RYNKU PRACY
Naczelnik Wydziału Jadwiga Murgrabia  77 444 13 90 do 3 w.148 Pokój 27   jmurgrabia@pup.brzeg.pl
Pracownicy        
Pośrednictwo pracy Krystyna Barylska-Kołecka
 
Grażyna Bruś
 77 444 13 90 do 3 w.136

       

 
Pokój 5   kbarylska@pup.brzeg.pl
 
 gbrus@pup.brzeg.pl
Pośrednictwo pracy Aleksandra Popiel (w zastępstwie Maciej Popiel)
Anna Linek
Marcin Szela
 77 444 13 90 do 3 w.131 Pokój 4  eures@pup.brzeg.pl
 mpopiel@pup.brzeg.pl
 posrednictwopracy@pup.brzeg.pl

 alinek@pup.brzeg.pl
 mszela@pup.brzeg.pl
Pośrednictwo pracy  Joanna Kłak  77 444 13 90 do 3 w.160 Pokój 20  jklak@pup.brzeg.pl
Pośrednictwo pracy  Urszula Jankowska  77 444 13 90 do 3 w. 129 Pokój 12 ujankowska@pup.brzeg.pl
Pośrednictwo pracy  Janina Stecuła  77 444 13 90 do 3 w.140 Pokój 2  jstecula@pup.brzeg.pl
Zielona Linia Marcin Szela  
 19524
Pokój 4   
     
Poradnictwo zawodowe Jasiulewicz Lilianna

Barbara Chruszczewska
 
Aleksandra Dróżdż
 77 444 13 90 do 3 w.138

 
 77 444 13 90 do 3 w.131

 
Pokój 28

 
 
 
Pokój 4-5 

 
 ljasiulewicz@pup.brzeg.pl
 
 
 bchruszczewska@pup.brzeg.pl
 
 
 adrozdz@pup.brzeg.pl
Sala Multimedialna     Pokój 21-22   
Sala kominkowa      Pokój 30-31   
Sklep z pracą     77 416 99 85 Sukiennice  
         
Wydział załatwia sprawy: W zakresie pośrednictwa pracy:
  1. udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia, oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych,
  2.  pozyskiwanie ofert pracy,
  3.  upowszechnianie ofert pracy, w tym przez przekazywanie ofert pracy do internetowej bazy ofert pracy udostępnionej przez ministra właściwego do spraw pracy,
  4. udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, w związku ze zgłoszoną ofertą pracy
  5.  informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy,
  6. inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami,
  7. współdziałanie z innymi powiatowymi urzędami pracy w zakresie wymiany informacji o możliwościach uzyskania zatrudnienia i szkolenia na terenie ich działania,
  8.  informowanie bezrobotnych o przysługujących im prawach i obowiązkach,
  9. pośrednictwo pracy w ramach sieci EURES związane ze swobodnym przepływem pracowników na terenie państw, o których mowa w art. 1 ust. 3 pkt 2 lit. a-c ustawy,
  10. badanie i analizowanie sytuacji na lokalnym rynku pracy, w związku z postępowaniem o wydanie zezwolenia na pracę cudzoziemca lub postępowaniem o udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy, o którym mowa w art. 114 i art. 127 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach,
  11. realizowanie zadań związanych z podejmowaniem przez cudzoziemców pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  12. rejestrowanie oświadczeń pracodawców o zamiarze powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom ? obywatelom Armenii, Białorusi, Gruzji, Mołdowy, Rosji i Ukrainy,
  13.  obsługa bezrobotnych zgłaszających się w wyznaczonych terminach w celu przyjęcia propozycji odpowiedniej pracy lub innej formy pomocy proponowanej przez Urząd, w tym potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy,
  14. prowadzenie monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych.
  15. prowadzenie bieżącego monitoringu rynku pracy i sporządzanie analiz i raportów m.in. w zakresie:
  • zawodów deficytowych i nadwyżkowych,
  • sytuacji pracodawców,
  • sytuacji poszczególnych grup osób bezrobotnych na lokalnym rynku pracy.
W zakresie poradnictwa zawodowego:
  1. udzielanie bezrobotnym i poszukującym pracy pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu lub miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także na przygotowywaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy, w szczególności poprzez:
    • udzielanie informacji o zawodach, rynku pracy, możliwościach szkolenia i kształcenia, umiejętnościach niezbędnych przy aktywnym poszukiwaniu pracy i samozatrudnieniu,
    • udzielanie porad z wykorzystaniem standaryzowanych metod ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie lub zmianę pracy, w tym badanie kompetencji, zainteresowań i uzdolnień zawodowych,
    • kierowanie na specjalistyczne badania psychologiczne i lekarskie umożliwiające wydawanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu, albo kierunku szkolenia,
    • inicjowanie, organizowanie i prowadzenie grupowych porad zawodowych dla bezrobotnych i poszukujących pracy,
 
  1. inicjowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy,
  2. udzielanie pracodawcom pomocy:
    • w doborze kandydatów do pracy spośród bezrobotnych i poszukujących pracy,
    • we wspieraniu rozwoju zawodowego pracodawcy i jego pracowników przez udzielanie porad zawodowych,
  3. współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Opolu w zakresie świadczenia podstawowych usług                rynku pracy, w tym w opracowywaniu i aktualizacji informacji zawodowych,
 
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ - WYDZIAŁ ROZWOJU ZAWODOWEGO
Pracownicy        
Stanowisko ds. szkoleń Dariusz Kruszewski
Angelika Jabłońska
Marta Haupa-Borawska
 77 444 13 90 do 3 w.159  Pokój 29  szkolenia@pup.brzeg.pl
 dkruszewski@pup.brzeg.pl
 ajablonska@pup.brzeg.pl
 mhaupa@pup.brzeg.pl
Wydział załatwia sprawy: Organizacja szkoleń poprzez:
  1. inicjowanie, organizowanie i finansowanie szkoleń dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy i innych uprawnionych osób,
  2. udzielanie bezrobotnym i poszukującym pracy pożyczek na sfinansowanie kosztów szkolenia w celu umożliwienia podjęcia lub utrzymania zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej,
  3. Starosta może organizować szkolenie bezrobotnych w ramach trójstronnych umów szkoleniowych, zawieranych między Starostą, pracodawcą i instytucją szkoleniową,
  4. finansowanie kosztów egzaminów umożliwiających uzyskanie świadectw, dyplomów, zaświadczeń, określonych uprawnień zawodowych lub tytułów zawodowych oraz kosztów uzyskania licencji niezbędnych do wykonywania danego zawodu,
  5. finansowanie kosztów studiów podyplomowych,
  6. dofinansowanie kosztów szkolenia pracowników objętych przestojem ekonomicznym lub obniżonym wymiarem czasu pracy,
  7. przyznawanie bezrobotnym do 30 roku życia bonów szkoleniowych, o których mowa w art. 66k ustawy,
  8. inicjowanie, organizowanie i finansowanie przygotowania zawodowego dorosłych,
  9. prowadzenie spraw dotyczących zwrotu kosztów przejazdu, zakwaterowania, opieki nad dzieckiem lub osobą zależną ? w zakresie realizowanych zadań,
  10. ustalanie profili pomocy dla bezrobotnych,
  11. opracowywanie i realizowanie indywidualnych planów działania,
  12. realizacja zadań związanych z Krajowym Funduszem Szkoleniowym w szczególności udzielanie pomocy pracodawcom poprzez finansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców,
  13. opracowywanie badań, analiz, sprawozdań i informacji z realizowanych zadań,
  14. promocja usług i instrumentów rynku pracy realizowanych przez Urząd,
  15. przygotowywanie materiałów, które mają być zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej urzędu oraz na monitorach ekranowych.
 
WYDZIAŁ INFORMACJI, REJESTRACJI I ŚWIADCZEŃ
Naczelnik Wydziału Małgorzata Pietryka  77 444 13 90 do 3 w.133 Pokój 8  mpietryka@pup.brzeg.pl
Zastępca Naczelnik Wydziału Maria Rembiasz  77 444 13 90 do 3 w.144 Pokój 1a  mrembiasz@pup.brzeg.pl
Pracownicy        
Ewidencja i świadczenia bezrobotnych uprawnionych do zasiłku, stypendium Katarzyna Kita
Iwona Pilarczyk
 77 444 13 90 do 3 w.129
lub w. 126
Pokój 12 
Pokój 11
 kkita@pup.brzeg.pl
 ipilarczyk@pup.brzeg.pl
Informacja i rejestracja Elżbieta Piskozub  77 444 13 90 do 3 w.130 Pokój 1   episkozub@pup.brzeg.pl
Wydział załatwia sprawy:
  1. Rejestrowanie zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy,
  2. Prowadzenie rejestru w formie elektronicznej oraz dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych i poszukujących pracy,
  3. Obsługa bezrobotnych i poszukujących pracy,
  4. Przyznawanie osobom bezrobotnym, którzy podjęli dalszą naukę, stypendiów z tytułu nauki,
  5. Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych ze świadczeniami przysługującymi rolnikom zwolnionym z pracy,
  6. Realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw, o których mowa w art. 1 ust.3 pkt 2 lit.a-c ustawy oraz państw, z którymi Rzeczpospolita Polska zawarła dwustronne umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie świadczeń dla bezrobotnych, w tym realizowanie decyzji, o których mowa w art. 8a ustawy,
  7. Wydawanie decyzji o:
    1. uznaniu lub odmowie uznania danej osoby za bezrobotną oraz utracie statusu bezrobotnego,
    2. przyznaniu, odmowie przyznania, wstrzymaniu lub wznowieniu wypłaty oraz utracie lub pozbawieniu prawa do zasiłku, stypendium i innych świadczeń niewynikających z zawartych umów ? z zakresu zadań Wydziału,
    3. obowiązku zwrotu nienależnie pobranego zasiłku, stypendium oraz innych nienależnie pobranych świadczeń lub kosztów szkolenia ? z zakresu zadań Wydziału,
    4. odroczeniu terminu spłaty, rozłożeniu na raty lub umorzeniu części albo całości nienależnie pobranego świadczenia udzielonego z Funduszu Pracy ? z zakresu zadań Wydziału,
  8. Rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
  9. Wydawanie zaświadczeń, w tym:
    1. o rejestracji bezrobotnego lub poszukującego Pracy,
    2. potwierdzających okres rejestracji w charakterze bezrobotnego,
    3. do naliczania kapitału początkowego,
  10. Sporządzanie list wypłat zasiłków, stypendiów i innych świadczeń nie wynikających z zawartych umów,
  11. Sporządzanie informacji o dochodach PIT-11,
  12. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym w odniesieniu do osób bezrobotnych,
  13. Współpraca z organami rentowymi w zakresie wynikającym z odrębnych przepisów,
  14. Przygotowanie akt osób zarejestrowanych do składnicy akt,
  15. Przekazywanie na spisach zdawczo-odbiorczych akt osób zarejestrowanych do składnicy akt,
  16. Prowadzenie składnicy akt,
  17. Udostępnianie klientom Urzędu informacji w formie broszur, ulotek, biuletynów itp.,
  18. Udzielanie klientom wyjaśnień i informacji dotyczących zakresu zadań Urzędu podstawowych praw i obowiązków i informacji z realizowanych zadań,
  19. Ochrona danych osobowych dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy,
  20. Opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji z realizowanych zdań,
  21. Przygotowanie materiałów, które maja być zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Urzędu oraz na monitorach ekranowych. 
  22. Przyznawanie i realizacja dodatków aktywizacyjnych
 
 
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ - WYDZIAŁ INSTRUMENTÓW RYNKU PRACY
Naczelnik Wydziału Anna Soroczyńska  77 444 13 90 do 3  w.132 Pokój 9  asoroczynska@pup.brzeg.pl
Zastępca Naczelnika  Małgorzata Augustyniak-Potaczało   77 444 13 90 do 3  w.135  Pokój 10    mpotaczalo@pup.brzeg.pl
Pracownicy        
Specjalista ds. programów Kazimierz Nowicki  77 444 13 90 do 3 w.137 Pokój 26   knowicki@pup.brzeg.pl
Specjalista ds. programów Agata Sendra  77 444 13 90 do 3 w.137 Pokój 13  apaldynska@pup.brzeg.pl
Specjalista ds. programów Barbara Raczkowska  77 444 13 90 do 3 w.137 Pokój 13   braczkowska@pup.brzeg.pl
Specjalista ds. programów Justyna Humnicka  77 444 13 90 do 3 w.128 Pokój 13   
Specjalista ds. programów Agnieszka Sidorowicz - Boratyńska  77 444 13 90 do 3 w.135 Pokój 10  aboratyńska@pup.brzeg.pl
Specjalista ds. programów Sylwia Zuziak  77 444 13 90 do 3 w.137 Pokój 29    szuziak@pup.brzeg.pl
Specjalista ds. programów Tomasz Mordal  77 444 13 90 do 3 w.135 Pokój 10    tmordal@pup.brzeg.pl
Specjalista ds. programów Będkowska Mariola  77 444 13 90 do 3 w.137 Pokój 26   mbedkowska@pup.brzeg.pl
Wydział załatwia sprawy:
  1. Pozyskiwanie środków finansowych na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy,
  2. Przygotowywanie planów wydatków, oraz bieżący nadzór nad limitami środków Funduszu Pracy i PFRON przeznaczonych na aktywne przeciwdziałanie bezrobociu,
  3. Monitoring wydatkowania środków Funduszu Pracy i PFRON na aktywne przeciwdziałanie bezrobociu,
  4. Refundowanie przedsiębiorcom kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy dla skierowanych bezrobotnych i osób niepełnosprawnych poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu,
  5. Przyznawanie bezrobotnym i osobom niepełnosprawnym poszukującym Pracy niepozostającym w zatrudnieniu jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej,
  6. Refundowanie pracodawcom, zgodnie z art. 47 ustawy, kosztów z tytułu opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne w związku z zatrudnieniem skierowanych bezrobotnych,
  7. Inicjowanie, organizowanie i finansowanie prac interwencyjnych,
  8. Inicjowanie, organizowanie i finansowanie robót publicznych,
  9. Inicjowanie, organizowanie i finansowanie staży,
  10. Organizowanie prac społecznie użytecznych oraz przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenia tych prac,
  11. Przyznawanie pracodawcom lub przedsiębiorcom grantów na utworzenie stanowisk pracy w formie telepracy,
  12. Przyznawanie pracodawcom świadczeń aktywizacyjnych za zatrudnienie bezrobotnych powracających na rynek pracy po przerwie związanej z wychowaniem dziecka lub sprawowaniem opieki nad osobą zależną,
  13. Refundowanie pracodawcom kosztów składek na ubezpieczenie społeczne za bezrobotnych do 30 roku życia podejmujących pierwszą pracę,
  14. Dofinansowanie pracodawcom lub przedsiębiorcom wynagrodzeń zatrudnionych bezrobotnych powyżej 50 roku życia,
  15. Przyznawanie bezrobotnym do 30 roku życia bonów stażowych, o których mowa w art. 66l ustawy,
  16. Refundowanie pracodawcom, w ramach bonów zatrudnieniowych, o których mowa w art. 66m ustawy, części wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne zatrudnionych bezrobotnych do 30 roku życia,
  17. Przyznawanie bezrobotnym do 30 roku życia bonów na zasiedlenie, o których mowa w art. 66n ustawy,
  18. Prowadzenie spraw dotyczących zwrotu kosztów przejazdu, zakwaterowania, opieki nad dzieckiem lub osobą zależną w zakresie realizowanych zadań,
  19. Kontrola realizacji umów zawartych pomiędzy Starostą a pracodawcami w zakresie instrumentów rynku pracy,
  20. Windykacja wierzytelności w zakresie instrumentów rynku pracy realizowanych przez Wydział,
  21. Uzgadnianie z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Opolu zakresu i warunków zlecenia agencji zatrudnienia działań aktywizacyjnych,
  22. Realizowanie programów regionalnych na podstawie porozumień zawartych z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Opolu,
  23. Inicjowanie, organizowanie i finansowanie projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Pracy i z innych źródeł:
    1. opracowywanie i przygotowywanie wniosków o finansowanie projektów z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych,
    2. informowanie bezrobotnych i innych osób uprawnionych o możliwości udziału w programach z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy celowych,
    3. udzielanie informacji pracodawcom o możliwościach współpracy w realizacji programów w ramach pozyskanych środków z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy celowych,
    4. koordynacja oraz monitoring i ocena przebiegu programów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy celowych,
    5. prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanych programów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy celowych,
  24. Opracowywanie i udział w realizacji Programu Aktywizacja i Integracja,
  25. Realizacja zadań Urzędu (zatrudnienie wspierane) wynikających z ustawy zatrudnieniu socjalnym,
  26. Współpraca z gminami, wspólnie z Wydziałem Usług Rynku Pracy, w zakresie upowszechniania usług i instrumentów rynku pracy oraz w zakresie realizacji Programu Aktywizacja i Integracja, a także zatrudnienia socjalnego na podstawie przepisów o zatrudnieniu socjalnym,
  27. Współpraca z Bankiem Gospodarstwa Krajowego i pośrednikami finansowymi w zakresie pożyczek na utworzenie stanowisk pracy oraz pożyczek na podjęcie działalności gospodarczej, zgodnie z art. 61 w pkt 4 ustawy,
  28. Udzielanie pomocy publicznej i sporządzanie sprawozdań z realizacji tej pomocy w zakresie realizowanych przez wydział zadań,
  29. Ocena efektywności realizowanych instrumentów i programów rynku pracy,
  30. Promocja instrumentów rynku pracy realizowanych przez urząd, w tym projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy celowych,
  31. Budowanie i wspieranie modelu partnerstwa na rzecz rozwoju lokalnego rynku pracy,
  32. Organizacja i realizowanie programów specjalnych,
  33. Udział w opracowywaniu i realizacji programów pilotażowych,
  34. Udział w realizacji zadań zleconych przez Starostę w zakresie aktywizacji zawodowej repatriantów,
  35. Opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji z realizowanych zadań,
  36. Przygotowywanie materiałów, które mają być zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu oraz na monitorach ekranowych.
  37. Współpraca z gminami, wspólnie z Wydziałem Instrumentów  Rynku Pracy, w zakresie upowszechniania ofert pracy, usług i instrumentów rynku pracy, w tym prac społecznie użytecznych oraz w zakresie realizacji Programu Aktywizacja i Integracja, a także zatrudnienia socjalnego na podstawie przepisów o zatrudnieniu socjalnym,
  38. Współpraca z Bankiem Gospodarstwa Krajowego i pośrednikami finansowymi w zakresie pożyczek na utworzenie stanowisk Pracy oraz pożyczek na podjęcie działalności gospodarczej, zgodnie z art. 61w ustawy,
  39. Udzielanie pomocy publicznej i sporządzanie sprawozdań z realizacji tej pomocy w zakresie realizowanych przez dział zadań.
 
 
 
WYDZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY
Główny Księgowy Wiesława Szewczuk  77 444 13 90 do 3 w.123 Pokój 37   wszewczuk@pup.brzeg.pl
Pracownicy        
Zastępca Głównego księgowego Rafał Jaskulski  77 444 13 90 do 3 w.125 Pokój 34   rjaskulski@pup.brzeg.pl
Obsługa budżetu urzędu
Specjaliści
Mariola Rogowska
Lucyna Zalewska 
 77 444 13 90 do 3 w.145 Pokój 35  mrogowska@pup.brzeg.pl
 lzalewska@pup.brzeg.pl 
Rozliczenia świadczeń, podatku i składek ZUS Aniela Chorążyczewska
Barbara Kośla 
 77 444 13 90 do 3 w.139 Pokój 34   achorazyczewska@pup.brzeg.pl 
 bkosla@pup.brzeg.pl
 
POZOSTAŁE
Sala kominkowa    77 444 13 90 do 3 w.155 Pokój 31  
Archiwum    77 444 13 90 do 3 w.157 Pokój 30, 32   
Pomieszczenie magazynowe    77 444 13 90 do 3 w.126 Pokój 11  
 
POMIESZCZENIA PIWNICZNE
Pokój obsługi  77 444 13 90 do 3 w.149 Pokój 2
Pomieszczenie socjalne  77 444 13 90 do 3 w.151 Pokój 3 
Pomieszczenie magazynowe  77 444 13 90 do 3 w.152 Pokój 4
   77 444 13 90 do 3 Pokój 7

FILIA PUP W GRODKOWIE
 
Funkcja: Imię i Nazwisko: Telefon: Pokój E-mail
po. Kierownika Filii Marta Szeląg  77 415 54 95 w.285 5a  mszelag@pup.brzeg.pl
Sekretariat    77 415 54 95 w.270 fax 271
 77 415 31 80
5  filia-grodkow@pup.brzeg.pl i
 opbrgr@praca.gov.pl
CAZ Filia
Ewidencja i pośrednictwo pracy
Ewa Jazienicka
Zdzisława Guła
 77 415 54 95 w.272,273,274 1  ppgrodkow@pup.brzeg.pl 
CAZ Filia
Ewidencja i pośrednictwo pracy 
Bartłomiej Warowy  77 415 54 95 w.275,276 2  ppgrodkow@pup.brzeg.pl 
Rejestracja i informacja Agata Burzawa   77 415 54 95 w.278,279  rej_grodkow@pup.brzeg.pl
 aburzawa@pup.brzeg.pl
Świadczenia Alina Szczeblowska   77 415 54 95 w.281,282,283  rej_swiadcz@pup.brzeg.pl
 aszczeblowska@pup.brzeg.pl
CAZ Filia
Doradca zawodowy 
Anna Murgrabia   77 415 54 95 w.277   2  doradcazaw@pup.brzeg.pl
CAZ Filia
Pośrednik pracy
Barbara Konik   77 415 54 95 w.284 4  
Informacje o publikacji dokumentu